Zapytaj lekarza

7 4 0 , 4 4 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Krwawienie po pominięciu tabletki antykoncepcyjnej w trzecim tygodniu

witam pominęłam tabletke w 3 tyg.nie przyjelam dwoch na raz nastepnego dnia tylko jedna o normalnej porze. po dwóch dniach wystapiło krwawienie (5 dni za wczsnie). czy powinnam dalej przyjmować tabletki do konca opakowania i kolejne opakowanie zaczac bez robienia przerwy czy zjesc tabletki do konca zrobic przerwe bo okres juz mam a nastepne opakowanie przyjac po 7 dniach przerwy? pati
KOBIETA, 30 LAT ponad rok temu

Palenie w ciąży - świadomy wybór

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Proponuję zapoznać się z ulotką tabletek antykoncepcyjnych. Bez podania ich nazwy nie mogę nic więcej powiedzieć.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy