Zapytaj lekarza

7 4 0 , 2 9 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Krwawienie po założeniu wkładki Mirena

Dzień dobry.Mam wkladkę Mirena od trzech tyg.Założyl mi lekarz(jestem w Holandii) przed miesiączką.Ponć nie ma problemu.Od momentu założenia caly czas krwawię, boli mnie żolądek,a o bólu pleców już nie wspomnę,do tego dochodzi anemia po porodowa,rodzilam we wrześniu 2015..Cały czas jestem na tabletkach przeciwbólowych.Dodam, że mam już dwójkę dzieci i więcej nie planuję.Czy takie objawy są normalne.Proszę o odp.Z góry dziękuję
KOBIETA, 36 LAT ponad rok temu

Przebieg badania mammograficznego

Aleksander Ropielewski
79 poziom zaufania

Silne nasilenie objawó nie jest sytuacją normalna i wymaga kontaktu z ginekologiem.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy