Zapytaj lekarza

7 3 6 , 1 3 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Krwawienie podczas stosowania pigułek antykoncepcyjnych i wynik bHCG

otoz w trakcie brania tabletek dostalam okres. Zrobilam test bhcg wynik moj
KOBIETA, 31 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Lek. Piotr Wajda Ginekolog, Krosno
87 poziom zaufania

Jesli test ciążowy jest ujemny to nie ma powodu do zmartwienia. Czasami takie krwawienia sie zdarzają, jesli sie pani niepokoi można umówić wizyte u ginekologa Po zbadaniu będzie wiadomo na 100 %

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy