Krwawienie podczas stosowania tabletek antykoncepcyjnych Stediril

Witam, od 2 lat stosuję tabletki antykoncepcyjne Stediril 30, podczas 3miesięcznego pobytu w Grecji w połowie brania tabletek wystąpiło krwawienie i bóle podbrzusza jak przy krwawieniu z odstawienia po tel konsultacji z ginekologiem przez 3 dni brałam po2 tabletki i krwawienie ustąpiło i normamlnie wystąpiło podczas 7 dniowej przerwy, w kolejnym miesiącu sytuacja się powtórzyła zrobiłam to samo. Czekam na wizytę u gin ale chciałabym miec pewność czy ochrona przed ciążą jest zachowana?
KOBIETA, 23 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam!
W opisanej sytuacji ochrona przed ciążą jest zachowana. Nie powinna mieć Pani powodu do niepokoju.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty