Zapytaj lekarza

7 4 0 , 4 9 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Krwawienie podczas stosowanie Cerazette po porodzie

Rok temu po porodzie zaczęłam brać cerazette. Przez cały ten rok nie miałam okresu a ni żadnych plamien do dziś, a dokładnie 3 tygodnie temu miałam pierwszy raz małe plamienie 1-dniowe a przy tym bol dolnej części brzucha. No i teraz od 2 dni znów zaczęłam krwawic a przy tym bol dolnej części brzucha jak normalny okres dlaczego? Dodam jeszcze iz wciaz karmie dziecko raz z rana i raz na noc. Myślałam , że krwawienie może czasem wystąpic na początku przyjmowania cerazette a u mnie odwrotnie ??
KOBIETA, 27 LAT ponad rok temu

Palenie vs. karmienie piersią

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy