Zapytaj lekarza

7 4 0 , 4 2 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Krwawienie przy Navyrette

dzien dobry od trzech tygodni biore tabletki anty.navyrette bodajze i od tego czasu krwawie dzis mam wziasc ostatnia tabletke bylam u ginekologa ktory zlecil badania i powiedzial zebym przestala brac tabletki i przeszla na srodki plemnikobojcze a ja jednak chcialabym kontynuowac tylko czy to krwawienie ustapi?dziekuje za odpowiedz
KOBIETA, 34 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Jeśli to pierwsze opakowanie, to krwawienie jest dość częste. Przy drugim nie powinnaś krwawić.

Ginekolog i położnik. Prowadzi gabinet ginekologiczny w Gorzowie Wielkopolskim.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy