Zapytaj lekarza

7 3 6 , 2 3 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Krwawienie śródcykliczne podczas stosowania Ovulastan

Witam. Kończę właśnie 6 opakowanie tabletek ovulastan. przy 3 pierwszych pojawiały się krwawienia śródcyklczne, przez dwa kolejne wszystko było w porządku, teraz sytuacja się powtórzyła. Krwawienia zawsze wsytępują na 6 dni przed ostawieniem. Co mam teraz robić, normalnie kończyć opakowane i robić przerwę, a potem stosować lek normalnie? czy chrona antykoncepcyjna jest w takim przypadku zachowana? Pozdrawiam.
KOBIETA, 23 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam! Ochrona antykoncepcyjna jest zachowana. Proszę przyjmować tabletki normalnie, zgodnie z harmonogramem. Nie ma powodów do niepokoju. Jeśli krwawienia/plamienia będą się powtarzać, warto pomyśleć o konsultacji z ginekologiem w celu zmiany preparatu antykoncepcyjnego.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy