Zapytaj lekarza

7 4 0 , 5 1 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Likwidacja przebarwień po Acne Derm na twarzy

Witam stosuje acne derm na przebarwienia i trądzik i wybieliło mi zdrową skórę i teraz mam plamkę duzą jak mogę to zlikwidować ? Dziękuję za odpowiedź
KOBIETA, 23 LAT ponad rok temu

Makijaż biznesowy - podkład

Umiejętnie wykonany makijaż to ozdoba kobiety. Naucz się wykonywać krok po kroku makijaż biznesowy, zapoznaj się z filmem instruktażowym. To wcale nie musi być trudne.

Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam! Zdecydowanie proszę skonsultować się ze specjalistą dermatologiem, który oceni Pani skórę oraz pokieruje dalszym leczeniem.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy