Zapytaj lekarza

7 3 6 , 3 3 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Przebarwienia po trądziku

Witam, mam problem z niewielkimi przebarwieniami po trądziku na policzkach i czole. Używam od wczoraj maści propolisowej Api Derm i mam pytanie. Czy mogę smarować nią te przebarwienia? Wcześniej używałem Acne Derm i różne maści, ale nic. Byłem parę razy u dermatologa, przepisywał mi różne maści, toniki, ale też nic nie poradziły. Chciałbym jakąś radę.

MĘŻCZYZNA, 20 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja po

Niestety, czasami niektóre metody zabezpieczenia przed ciążą zawodzą, może dojść do pęknięcia prezerwatywy lub kobieta zapomni o tabletce antykoncepcyjnej. Coraz częściej mówi się o antykoncepcji awaryjnej, która jest określana również jako antykoncepcja ?po? czy antykoncepcja ratunkowa.

Witam!
Preparaty dostępne od ręki niestety rzadko dają oczekiwane efekty. Proponowałabym zgłosić się do dermatologa zajmującego się medycyną estetyczną. W Pana przypadku można by było zastosować peeling bądź zabieg laserowy. Niestety musi być Pan  świadomy, że przebarwienia mogą wracać szczególnie po wystawieniu się na słońce, dlatego radziłabym chronić się przed nim, stosując filtry z wysoką ochroną, co najmniej 50+ oraz zakładać kapelusz.
Pozdrawiam,
Joanna Sałkowska-Wanat

0

Witam proszę zacząć wizytę od konsultacji u lekarza medycyny estetycznej , bądź dermatologa. Skóra zostanie dokładnie obejrzana i zbadana, zostaną dobrane jak najodpowiedniejsze metody leczenia. Najskuteczniejszą metodą na blizny jest zastosowanie peelingów medycznych w połączeniu z lekami do stosowania na skórę odpowiednio dobranymi do stanu skóry.

Certyfikowany lekarz medycyny estetycznej. Prowadzi Klinikę Medycyny Estetycznej.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy