Zapytaj lekarza

7 4 2 , 3 9 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Łojotokowe zapalenie skóry i trądzik

witam, mam łzs lekarz wypisał mi ivoxel,zoxiderm, Stieprox. jestem przerażona skutkami ubocznymi, przy Ivoxel nasili się trądzik różowaty, a po szamponie stieprox można wyłysieć.Całą głowę mam w czerwonych plamach z tym że takich większych do 2 cm mam6 reszta to taki cienkie smugi czerwone, czy jakbym zdecydowała się użyć tej emulsji ivoxel to mam wszystkie czerwone miejsca smarować tym sterydem?Czy są mniej szkodliwe leki, które nie nasilą trądzik i wypadanie włosów? Czy włosy mi odrosną ?
KOBIETA, 13 LAT ponad rok temu

Objawy trądziku pospolitego

Trądzik pospolity to zmora wielu nastolatków. Objawia się nieestetycznymi krostkami, które w dużej ilości pojawiają się na twarzy. Obejrzyj nasz film i dowiedz się, jak jeszcze objawia się trądzik.

Trądzik różowaty w wieku 13 lat nie występuje. Ulotki opisują działania niepożądane które mogą wystąpić, ale jest to mało prawdopodobne. Proszę stosować się do zaleceń lekarza i zgłosić się na badanie kontrolne w zaleconym terminie.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy