Zapytaj lekarza

7 3 6 , 7 9 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Mdłości od roku jako skutek przyjmowania tabletek antykoncepcyjnych przez 5 lat

od roku mam mdlosci, bylam u lekarza i na gastroskopi i wyniki wyszly dobre, ale cały czas jest to samo , jak coś zjem to mam mdłoći, brałam przez 5 lat tabletki antykoncepcyjne i zatanawiam sie czy to przez nie moglam sobie tak zepsuc żołądek ?
KOBIETA, 23 LAT ponad rok temu

Badania krwi - potas

Potas jest głównym elektrolitem wnętrza komórkowego w ludzkim organizmie. Jego największe stężenie znajduje się w mięśniach szkieletowych i jest niezbędnym składnikiem do utrzymywania stałych warunków wewnątrz organizmu.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy