Zapytaj lekarza

7 3 6 , 1 0 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Migotanie przedsionków u 78-latka

Mam 78 lat od kilkunastu lat cierpie na migotanie przedsiomkow .Choroba dokucza mi nocami codziennie po polnocy biore na to rytmoran zaczynalem od jednej tabletki .Teraz biore 5 sztuk i niema poprawy.Lekarz kardiolog powiedzial o zabiegu ablaci lecz niechca mi go zrobic twierdza ze jestem zastary i zabieg morze mi zaszkodzicz poowodu mojego wieku. Jak mam z tym zyc .
MĘŻCZYZNA, 78 LAT ponad rok temu

Migotanie przedsionków a udar mózgu

Jednym z najpoważniejszych zaburzeń powodowanych nieprawidłowym funkcjonowaniem układu sercowo-naczyniowego, jest udar mózgu. Prof. Janina Stępińska informuje o powiązaniu migotania przedsionków z udarem mózgu.

Lek. Bianka Małczuk
64 poziom zaufania

Witam. Być może wskazana by była zmiana preparatu? Proszę poinformować lekarza kardiologa o braku skuteczności dotychczasowej terapii. Podjęcie decyzji o zabiegu ablacji może być w pewnych przypadkach trudne - zdarza się również, iż mimo przeprowadzenia zabiegu dolegliwości mogą się utrzymywać. Jeżeli jednak objawy są bardzo uciążliwe dla pacjenta, można rozważyć przeprowadzenie zabiegu - ostateczna decyzja należy jednak do lekarza i pacjenta. Istotne znaczenie ma także współwystępowanie innych chorób - stan ogólny pacjenta. Proszę porozmawiać z Pana lekarzem prowadzącym. Zachęcam również do zapoznania się z treścią artykułów: http://portal.abczdrowie.pl/leczenie-migotania-przedsionkow http://portal.abczdrowie.pl/leczenie-arytmii-za-pomoca-ablacji Pozdrawiam.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy