Zapytaj lekarza

7 4 2 , 9 5 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Nadciśnienie tętnicze wtórne i uderzenia gorąca

Witam jestem młodym chłopakiem mam 25 lat i choruje od 5 lat na nadciśnienie tętnicze wtórne biorę regularnie leki Amlopin , Biblok i Milurit . Od dnia 05.08.2014 mam bardzo wysokie skoki ciśnienia do 150/100 a tętno mam w granicach 96 moje objawy od dnia 05.08.2014 to uderzenia gorąca, zmęczenie. Jestem pod stałą kontrolą poradni kardiologicznej, nefrologicznej i POZ nie mogę po braniu tych leków nie mogę ustabilizować ciśnienia a wcześniej spadało po braniu tych leków do 130/80 proszę o poradę
MĘŻCZYZNA, 25 LAT ponad rok temu

Złośliwe nadciśnienie tętnicze

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam!
Występowanie tego typu wahań poziomu ciśnienia tętniczego krwi wymaga modyfikacji leczenia. Proszę udać się na wizytę do specjalisty kardiologa, który wdroży odpowiednie postępowanie.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy