Zapytaj lekarza

7 3 6 , 4 0 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Nagłe przyspieszenie bicia serca

Mam 21 lat i jestem kobietą. Jakieś 2 miesiące temu moje serce zaczęło szybciej bić, trwało to kilka dni, lekarz przepisał mi B*** (1 tabletka dziennie). Tabletki brałam miesiąc, w tym czasie czułam się dobrze, od jakiegoś czasu jednak to się zmieniło. Miewam bóle w klatce piersiowej, a także bolą mnie plecy (w części piersiowej), także miewam bóle głowy. Miałam robione dwa razy ekg, jednak nic nie wykazały. Nigdy przedtem nie miałam problemów z sercem.
KOBIETA, 21 LAT ponad rok temu

Stosowanie dronedaronu w praktyce - 10 gorących pytań

Migotanie przedsionków to duży problem społeczny. Wiele osób cierpi na tę przypadłość. Leczenie migotania może polegać na podaniu dronedaronu. Obejrzyj film i dowiedz się więcej na temat tej terapii.

Szanowna Pani!

Dolegliwości, jakie Pani opisuje mogą mieć różne przyczyny. Dla określenia tej wywołującej je u Pani, konieczna jest diagnostyka - szczegółowy wywiad lekarski, badanie przedmiotowe oraz badania dodatkowe. Doradzam wizytę u lekarza rodzinnego, gdyż takich objawów nie należy bagatelizować.

Pozdrawiam serdecznie

Lekarz w Międzyleskim Szpitalu Specjalistycznym Oddział I Wewnętrzny.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy