Zapytaj lekarza

7 3 6 , 5 2 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Napadowe migotanie przedsionków przy regularnym zażywaniu leków

Mam napadowe migotanie przedsionków, regularnie zażywam rytmonorm, sintrom.Dziś od godz 18 nie mogę uspokoić napadu.Zazyłam juz 3 rytmonormy 150, potas i magnez.cisnienie jest w normie ale puls 108.Co m oge jeszcze zrobic?
KOBIETA, 56 LAT ponad rok temu

Migotanie przedsionków a udar mózgu

Jednym z najpoważniejszych zaburzeń powodowanych nieprawidłowym funkcjonowaniem układu sercowo-naczyniowego, jest udar mózgu. Prof. Janina Stępińska informuje o powiązaniu migotania przedsionków z udarem mózgu.

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam!
W przypadku nieustępującego migotania przedsionków konieczna jest wizyta w SOR lub wezwanie pogotowia ratunkowego.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy