Zapytaj lekarza

7 3 7 , 1 5 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Migotanie przedsionków u 39-latka

od dwóch tygodni codzienne migotanie przedsionków,czasami przechodzi samo ,czasami pod kroplówką z hydroxyzyną,potasem,magnezem.na stałe biorę rytmonorm 3oomg,pradaxa,magnez,potas,hydroxyzyna jestem wykończony po każdym migotaniu czuję się coraz gorzej nie mam siły żyć .ratunku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ja mam dopiero 39 lat
MĘŻCZYZNA, 39 LAT ponad rok temu

Kołatanie serca

Witam serdecznie. W tej sytuacji konieczna jest konsultacja z kardiologiem. W dodatku należy pamiętać o wyeliminowaniu stresu ( w miarę możliwości) kawy, papierosów, napojów energetycznych.

Rezydentka w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy