Zapytaj lekarza

7 4 1 , 9 9 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Nieregularne miesiączki jako wynik długotrwałego przyjmowania cynku

Witam. Planuję odwiedzić za kilka dni ginekologa, ponieważ chciałabym dostać receptę na tabletki antykoncepcyjne. Mam 18 lat, miesiączkuję od 11 roku życia a moje miesiączki są nadal nieregularne. Przedostatnia pojawiła się po 32 dniach a ostatnia po 40. Czy może być to skutkiem długotrwałego przyjmowania cynku? Czy lekarz może mi w takim przypadku przepisać tabletki? Czy raczej skieruje mnie na jakieś dodatkowe badania?
KOBIETA, 18 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy