Zapytaj lekarza

7 4 0 , 9 2 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Nieregularność okresu po zastosowaniu Escapelle

Witam. Kochalem sie z dziewczyna w kwietniu byl to stosunek bez zabezpieczenia,nie doszedlem w niej,dla pewnosci na drugi dzien zazyla Escapelle.Dla pewnoci zrobila test ktory byl negatywny,za 2 tygodnie kochalismy sie ponownie i z gumka,przed dojsciem wyszedlem z niej dla pewnosci,gumka nie pekla.Okres ma nieregularny,wczesniej brala tabletki anty...ale je odstawila...teraz jej sie okres spoznia 5 dni...wczesniejszy trwal 2 dni...jakas sugestia?
MĘŻCZYZNA, 20 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam! Przyczyn opóźnienia miesiączki u Pana partnerki może być wiele, w tym nieregularna miesiączka i jej przyczyny (np. zaburzenia hormonalne) jak i zażycie Escapelle. Póki co nie ma powodów do niepokoju. Pana partnerka powinna cierpliwie poczekać na krwawienie. Jeśli nie wystąpi, sugeruję konsultację ze specjalistą ginekologiem.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy