Zapytaj lekarza

7 3 6 , 1 6 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Niewyraźne widzenie a wysoki poziom TSH

witam jakis czas temu miałam problemy oczne w jednym oku wszytsko mi sie zamazywało lekarze podejrzewali dziwne choroby ale nie potwierdziły sie tylko mam wysokie tsh 5. czy tarczyca moze powodowac takie problemy?? dodam ze ponad 2 tygodnie spozniała mi sie miesiaczka miałam mlekotok i bardzo bolało mnie jedno oko czy tak moze byc podczas zaburzenia tarczycy??
KOBIETA, 24 LAT ponad rok temu

Przedwczesna menopauza

Witam.
Oczywiście przy zaburzeniach hormonalnych np. przy wysokim TSH może dochodzić do zaburzeń widzenia jak również do dolegliwości bólowych gałek ocznych. Proponuję być w kontakcie z lekarzem endokrynologiem oraz z okulistą.
Pozdrawiam

Specjalista chorób oczu.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy