Zapytaj lekarza

7 3 9 , 8 8 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Niskie ciśnienie krwi i tętna a stosowanie leku Spironol

mam 23 lata, od kilku miesięcy moje ciśnienie waha się między 105-90 na 75-60, puls waha się od 60 do 85, czy powinnam się martwić zbyt niskim ciśnieniem i pulsem w granicach 60-65? (dodam że od niedawna biorę lek o nazwie spironol, który może obniżać ciśnienie) Agnieszka
KOBIETA, 23 LAT ponad rok temu

Skoki ciśnienia - przyczyny

Skoki ciśnienia tętniczego stanowią nie tylko dokuczliwy objaw, ale mogą nieść ze sobą poważne zagrożenie dla życia i zdrowia. Warto zapoznać się z przyczynami leżącymi u ich wystąpienia. O tym opowiada dr Piotr Gryglas.

Witam. Jeśli nie odczuwa Pani objawów w postaci zawrotów głowy czy osłabienia spowodowanego zbyt niskim ciśnieniem krwi nie ma powodów do niepokoju. Proszę jednak zgłosić problem lekarzowi który zalecił Pani stosowanie spironolu.

Rezydentka w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy