Zapytaj lekarza

7 3 9 , 9 8 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Niskie ciśnienie po zażyciu leków na nadciśnienie

Biorę leki na nadciśnienie, kilka godzin po przyjęciu leków moje ciśnienie wynosi około 89/57,później się troszkę podnosi.Czy takie ciśnienie jest prawidłowe?
KOBIETA, 38 LAT ponad rok temu

Cukrzyca a nadciśnienie

Cukrzyca to poważna choroba, który wpływa niekorzystnie na funkcjonowanie całego organizmu. A jak ta choroba działa na ciśnienie? Obejrzyj film i dowiedz się tego.

Piotr Pilarski
79 poziom zaufania

Jeśli się Pani, źle czyje przy takim ciśnieniu to trzeba zmienić leczenie. Sugeruję wizytę u lekarza rodzinnego.

Pozdrawiam.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy