Zapytaj lekarza

7 4 0 , 1 0 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

O czym świadczy bardzo niski puls podczas przyjmowania leków na arytmię?

Witam. Biore lek concor cor 3.1 dziennie z powodu arytmi. Po lekach puls w spoczynku podczas leczenia wynosi 48-55 w ciagu dnia i troche mnie to niepokoi cxy to normalne?
KOBIETA, 31 LAT ponad rok temu

Stosowanie dronedaronu w praktyce - 10 gorących pytań

Migotanie przedsionków to duży problem społeczny. Wiele osób cierpi na tę przypadłość. Leczenie migotania może polegać na podaniu dronedaronu. Obejrzyj film i dowiedz się więcej na temat tej terapii.

Lek. Klaudia Kuśmierczuk
78 poziom zaufania

Może to wynikać z zastosowanego leku. W trakcie najbliższej wizyty kontrolnej powinna Pani skonsultować to z lekarzem prowadzącym. W razie niepokojących objawów jak zawroty głowy, mroczki przed oczami powinna Pani zgłosić się do lekarza.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy