Zapytaj lekarza

7 3 6 , 1 4 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Obniżony popęd seksualny i zmniejszenie pochwy po stosowaniu krążka NuvaRing

witam od 4 miesiecy stosuje nuvaring jednak nie jestem do konca przekonana czy mi służy po pierwsze moj popęd seksualny spadł do jakis 20% a po drugie czy to możliwe ze ten krążek ćwiczy miesnie pochwy na poczaku nie miałam z tym problemu jednak teraz moja pochwa znacznie się zmniejszyła i od miesiąca mam problem ze wspużyciem dosyć ze rzadko mam ochotę to jeszcze jak juz mam to boli mnie pomimo dużego nawilżenia i długiej gry wstępnej czy to możliwe ze krążek działa jak kuleczki ?
KOBIETA, 20 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam! Opisany spadek libido jak najbardziej może być działaniem niepożądanym krążka antykoncepcyjnego. A propos drugiego Pani pytania - krążek nie ćwiczy mięśni Kegla. Opisane dolegliwości bólowe najpewniej są wynikiem niedostatecznego nawilżenia, co także może być skutkiem ubocznym krążka. Sugeruję konsultację ze specjalistą ginekologiem. Być może konieczna będzie zmiana preparatu antykoncepcyjnego.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy