Zapytaj lekarza

7 3 9 , 9 3 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Obniżony poziom estrogenu i wypadanie włosów a stosowanie tabletek antykoncepcyjnych

Witam Na wynikach badań wyszło,że mam zaniżony estrogen, czy jeśli odstawię tabletki antykoncepcyjne jego poziom wzrośnie ? Od jakiegoś czasu zaczęły wypadać mi włosy większość przyczyn została wyeliminowana a włosy nadal wypadają dlatego zdecydowałam się na odstawienie tabletek bo estrogen także wpływa na włosy, czy jest szansa,że to pomoże ? proszę o odpowiedź
KOBIETA, 21 LAT ponad rok temu

Pierwsza pomoc - oparzenia słoneczne

Trudno powiedzieć czy będzie to miało korzystny wpływ na włosy. Ocena poziomu estrogenu w trakcie stosowania leków hormonalnych to nie najlepszy czas- wynik może być niewiarygodny.

Specjalista w dziedzinie ginekologii i położnictwa. Posiada wieloletnie doświadczenie w diagnozowaniu i leczeniu najczęstszych chorób ginekologicznych.
0

Nie należy oznaczać poziomu hormonów w trakcie stosowania leków hormonalnych. Nie wiem czy odstawienie tabletek pomoże na stan Pani włosów.

Doświadczona specjalistka w dziedzinie ginekologii i położnictwa. Specjalizuje się w leczeniu nietrzymania moczu i atrofii pochwy. Wykładowca Laser and Health Academy.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy