Zapytaj lekarza

7 4 2 , 6 6 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Odchudzanie przy pomocy rowerku stacjonarnego

Witam, Mam 23 lata, 172 cm wzrostu oraz 78 KM wagi Czy jest możliwe zrzucenie paru-parunastu kilogramów(głownie z brzucha) za pomocą Rowerka stacjonarnego oraz brzuszków ?? Póki nie nabiorę kondycji wole ćwieczyć w domu. Dodatkiem do ćwiczeń na rowerku oraz brzuszków mam zamiar robić ćwiczenia siłowe głownie na klatke piersiową do tego przydatna była by dieta lecz nie mam pojęcia jaka Prosze o pomoc bo wyglądam jakbym uciekł z Pudliszki =)
MĘŻCZYZNA, 24 LAT ponad rok temu

Przypadkowe odkrycie na temat właściwości dzikiej róży

Witam,
Dieta stanowi ona 70% sukcesu w walce o wymarzoną sylwetkę. Posiłki okołotreningowe powinny być prawidłowo zbilansowane. Kaloryczność posiłków zależy oczywiście od intensywności treningu i od Pana celu. Około 2h przed treningiem należy zjeść pełnowartościowy posiłek np, grubą kaszę czy brązowy ryż z grillowaną piersią z kurczaka plus warzywa. Zaraz po treningu warto sięgnąć po dawkę białka z węglowodanami prostymi np. koktajl mleczny z owocami. Białko jest niezbędne przy odbudowie włókien mięśniowych zaś węglowodany proste do odbudowy glikogenu. Po około 1h od treningu znów jemy pełnowartościowy posiłek. Warto pamiętać aby posiłki okołotreningowe nie zawierały zbyt dużo tłuszczu, który zaburza odbudowę glikogenu. Jeżeli treningi są o późnych porach po treningu możemy zjeść już tylko twaróg z warzywami. Proszę również zadbać o odpowiednie nawodnienie organizmu. Zalecam picie około 1,5 do 2l czystej wody mineralnej dziennie. Tak ogólnie to wygląda. Jeżeli miałby Pan jeszcze pytania zachęcam do kontaktu:
joanna.wasiluk@o2.pl lub 506225670
Pozdrawiam
Mgr Joanna Wasiluk
Dietetyk

Specjalista w zakresie dietetyki.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy