Zapytaj lekarza

1 , 0 3 4 , 1 3 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Plamienia i pobolewanie podbrzusza po pierwszej globulce HydroVag

Lekarz przepisał mi globulki dopochwowe HydroVag jednak po zastosowaniu już pierwszej globulki dostałam plamień i bardzo delikatnie pobolewa mnie podbrzusze czy powinnam przestać je używać?
KOBIETA, 35 LAT ponad rok temu

Zioła na menopauzę

Z przykrymi objawami przekwitania można poradzić sobie naturalnie. Obejrzyj film i dowiedz się, jakie zioła warto stosować przy menopauzie. Na ten temat wypowiada się dr Grzegorz Południewski, ginekolog.

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam!
Na czas krwawienia należy odstawić wszelkie leki dopochwowe.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Ważne tematy