Plamienie implantacyjne czy zaburzenia hormonalne?

Witam. Choruję na pcos. Od kilku lat staramy się z mężem o dziecko. Siedem miesięcy temu poroniłam w ósmym tygodniu. W chwili obecnej biorę l*** od 16 przez dziesięć dni. Obecnie jestem w 25 dniu i dokładnie tydzień po współżyciu i domniemanej owulacji pojawiło się u mnie delikatne różowo-brązowe plamienie. Miałam nadzieje ze jest to plamienie implantacyjne ale trwa już 5 dzień. Czy jest nadzieja że jestem w ciąży czy to kolejne zaburzenie hormonalne a może po prostu jakaś bardzo skąpa miesiączka? Dodam tylko że terminowo okres powinnam dostać za 4 dni. Pozdrawiam i proszę o poradę.

KOBIETA, 31 LAT ponad rok temu

Czego unikać w ciąży?

Ciąża to wyjątkowy czas w życiu kobiety. Właśnie wtedy powinna ona szczególnie dbać o swoje zdrowie i samopoczucie. Obejrzyj film i dowiedz się, czego powinna unikać kobieta w stanie błogosławionym.

Witam serdecznie,

Plamienie implantacyjne zazwyczaj pojawia się 6-12 dni po owulacji i trwa około 1-2 dni. Zatem w Pani przypadku mało prawdopodobne, aby to było plamienie implantacyjne. Plamienie może być związane z przyjmowanym lekiem albo z krwawieniem miesięcznym.

Jednak w dniu spodziewanej miesiączki proponuję wykonanie testu ciązowego.

Pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty