Planowanie ciąży po stosowaniu Tyroxin

kilka miesiecy temu lekarz stwierdzil ze mam Problem z hormonami ,i dlatego nie moge zajsc w ciaze ,przepisal mi Tyroxin,bralam ,ostatnio lekarz znöw sprawdzil hormony i stwierdzil ze sa zdrowe,czy to oznacza ze moge zajsc w ciaze,ostatnio zauwazylam juz 3 raz ze po okresie kilka dni mam bardzo mokro w pochwie ,czy to oznacza ze moga to byc dni plodne?zaznacze ze bralam 5 lat tabletki antykoncepcyjne.Pozdrawiam
KOBIETA, 42 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Lek. Rafał Gryszkiewicz
84 poziom zaufania

Witam, nie można wykluczyć, że są to dni płodne. W razie wątpliwości można wykonać dostępny w aptece test owulacyjny, który pozwoli upewnić się, czy obserwowanym objawom towarzyszy owulacja.

Absolwent Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, wśród jego zainteresowań znajduje się kardiochirurgia, chirurgia ogólna, medycyna tropikalna. Obecnie odbywa rezydenturę z chirurgii ogólnej w Klinice Chirurgii Szpitala Uniwersyteckiego Collegium Medicum UJ w Krakowie.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy