Zapytaj lekarza

7 4 0 , 1 2 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Powikłania po dużej dawce narkozy u dziecka

Dzień dobry. Mam pytanie- czy możliwe jest powikłanie po podaniu za dużej dawki narkozy u dziecka przy zabiegu przepukliny ( miało 2 razy zabieg mając 10 m-cy i 1,6 m-cy), czy dziecko w przyszłości z tego powodu może zachorować na schizofrenię?
KOBIETA, 41 LAT ponad rok temu

Ryzyko znieczulenia dokanałowego

Lek. Marta Gryszkiewicz
84 poziom zaufania

Pytanie bardzo ogólne. Co Pani rozumie pod pojęciem za duże dawki narkozy? Dawki leków do znieczulenia ogólnego w pediatrii przeliczane są na kilogramy masy dziecka. Ryzyko przedawkowania leków jest więc dużo mniejsze niż u dorosłych. Schizofrenia jest chorobą wieloczynnikową, a przyczyny jej wystąpienia nie są do końca znane.

Absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, doświadczenie zdobywała w kraju, jak i za granicą.
0

Nie nie można

Specjalista w dziedzinie anestezjologii i intensywnej terapii. Absolwent Wojskowej Akademii Medycznej w Łodzi. Przez wiele lat zawodowo związany z 4. Wojskowym Szpitalem Klinicznym we Wrocławiu. Współtwórca programu transplantacji kończyn w Szpitalu Św. Jadwigi w Trzebnicy, gdzie przeprowadzono pierwszą w Polsce udaną operację przeszczepienia ręki. W 2014 roku oznaczony Srebrnym Krzyżem Zasługi przez prezydenta RP.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy