Problem z wypadaniem włosów u 46-latka

problem wypadania wlosow wczesnie uzywalem dX 2 na poczatku pomagalo ale od jakiegos czasu wypadanie powrocilo prosze o pomoc co robic by zatszymac ten niestety pszykry proces pozdrawiam jurek .w
MĘŻCZYZNA, 46 LAT ponad rok temu

Objawy trądziku pospolitego

Trądzik pospolity to zmora wielu nastolatków. Objawia się nieestetycznymi krostkami, które w dużej ilości pojawiają się na twarzy. Obejrzyj nasz film i dowiedz się, jak jeszcze objawia się trądzik.

Dzień dobry,

Proszę zgłosić się do lekarza, należy zdiagnozować przyczynę wypadania włosów, a wtedy można próbować stosować ukierunkowane na przyczynę leczenie. Proponowałbym dodatkowe oznaczenie TSH, wolnego testosteronu oraz sprawdzenie poziomu ferrytyny. Na chwilę obecną może Pan zastosować Silicę 2 x1 tabl i Oeparol 3x1 caps oraz szampon np. Seboradin. Jeśli wypadania ma charakter androgenowy warto rozważyć inne leczenie - np. doustnie Propecia lub Androstatin.

Pozdrawiam serdecznie.

Marek Derkacz

Specjalista chorób wewnętrznych, diabetolog i endokrynolog. Autor oraz współautor ponad 140 artykułów i doniesień zjazdowych. Laureat plebiscytu Lekarz Roku 2016 Dziennika Wschodniego. Członek Polskiego Towarzystwa Endokrynologicznego, Diabetologicznego oraz Polskiego Towarzystwa Medycyny Rodzinnej.
0

Witam. Przede wszystkim zalecam wykonanie pełnej
morfologii krwi oraz ocenę funkcji tarczycy. Wypadanie
włosów często wiąże się z anemią lub niedoczynnością
tarczycy
, Poza tym warto stosować zdrową, bogatą
dietę oraz kosmetyki wzmacniające do włosów
z tendencją do wypadania. Warto udać się na konsultację
do trychologa lub lekarza medycyny estetycznej.

Certyfikowany lekarz medycyny estetycznej. Prowadzi Klinikę Medycyny Estetycznej.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy