Problem z wypryskami na twarzy

Dzień dobry :) Mam problem z wypryskami na twrzy ... Nie wiem jaki mam typ skóry ..Gdy nie używałam krem u miałam suche skórki na brodzie polczkach i w okolicach nosa a teraz jak używam nawulżający z garniera wydaje mi sie ze skóra jest tłusta bo jak po niej przejade to widzze tłuste na rękach .. I do tego liczne wypryski .. :( I nie wiem czy zrezygnowaać na jakiś czas z kremu by znikły mie te wypryski bo wydaje mi sie ze ja nakłądam na twarz krem rto gorzej się roznoszą :(
KOBIETA, 21 LAT ponad rok temu

Leczenie trądziku różowatego

Trądzik objawia się nie tylko nieestetycznymi krostkami. Może również przybierać postać czerwonych plam. Obejrzyj film i dowiedz się więcej o trądziku różowatym.

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam!
W opisanej sytuacji wskazana jest wizyta u specjalisty dermatologa. Po ustaleniu przyczyny nieprawidłowości zostanie wdrożone odpowiednie leczenie.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0

Witam proszę zacząć wizytę od konsultacji u lekarza medycyny estetycznej , bądź dermatologa. Skóra zostanie dokładnie obejrzana i zbadana, zostaną dobrane jak najodpowiedniejsze metody leczenia. Najskuteczniejszą metodą na blizny i trądzik jest zastosowanie peelingów medycznych w połączeniu z lekami do stosowania na skórę odpowiednio dobranymi do stanu skóry.
Można wykonać badania helicobacter pylori, badania na posiew bakteriologiczny oraz odwiedzić dobrego dermatologa, który dobierze terapię lekową doustną oraz preparaty do smarowania na skórę.

Certyfikowany lekarz medycyny estetycznej. Prowadzi Klinikę Medycyny Estetycznej.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty