Zapytaj lekarza

7 3 6 , 2 7 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Problemy z migreną przy plastrach antykoncepcyjnych

Dobry Wieczór, Od 3 lat stosuje plastry antykoncepcyjne Evra podczas ich stosowania co poł roku - rok mam prawdopodobnie objawy migreny z aurą czyli zaburzenie widzenia, drętwienie lewej strony a po kilkunastu minutach objawia się ból głowy utrzymujący się 2 dni. W ulotce jest napisane że osoby które choruja na migrene z aura nie moga stosowac hormonalnej antykoncepcji. Jestem własnie w trakcie przerwy w ich stosowaniu i nie wiem czy nadal będę mogła ich używać. Proszę o informacje
KOBIETA, 23 LAT ponad rok temu

Naturalne metody unikania ciąży

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy