Zapytaj lekarza

7 4 0 , 4 9 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Problemy z sercem, nadciśnienie i zaburzenia rytmu serca a tygodniowe przerwy w stosowaniu Euthyrox po usunięciu tarczycy

Witam kilka lat temu mialam usunieta tarczyce i w zwiazku z tym przyjmuje euthyrox88 od kilku miesiecy, wczesniej dawki te zmienialy sie w zaleznosci od pory roku;aktualnie tsh 0,89, mam tez problemy z sercem,nadcisnienie i zaburzenia rytmu serca; w zwiazku z tym lekarz endokrynolog kazal raz w tygodniu przez miesiac nie brac tego euthyroxu;czy takie wskazanie jest prawidlowe???
KOBIETA, 68 LAT ponad rok temu

Koronarografia

Koronarografia to zabieg kardiologiczny. Na czym on polega? Kiedy należy go wykonać u pacjenta? Na te pytania odpowiada ekspert - kardiolog dr Piotr Gryglas.

Lek. Krzysztof Szmyt
79 poziom zaufania

Ze względu na zaburzenia rytmu serca zalecam wykonanie badania EKG i konsultację z kardiologiem. Stężenie TSH jest w granicach normy, jeśli badanie EKG potwierdzi występowanie zaburzeń rytmu serca, które mogą mieć związek z nadmiarem hormonów tarczycy, być może konieczna będzie redukcja dawki Euthyroxu pod kontrolą lekarza.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy