Zapytaj lekarza

7 4 2 , 7 6 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Przedłużający się okres a rozpoczęcie stosowania tabletek antykoncepcyjnych

zaczęłam brać tabletki z pierwszym dniem okresu, dzisiaj wzięłam siódmą, a okres nie mija. jest mniejszy, ale nie mija. czy to normalne?
KOBIETA, 20 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

W trakcie stosowania pierwszych trzech opakowań tabletek antykoncepcyjnych mogą występować plamienia i krwawienia- zwykle ustępują samoistnie.( jest to opisane w ulotce którą warto przeczytać). Jeśli krwawienie będzie nasilone proszę skonsultować się z ginekologiem.

Doświadczona specjalistka w dziedzinie ginekologii i położnictwa. Specjalizuje się w leczeniu nietrzymania moczu i atrofii pochwy. Wykładowca Laser and Health Academy.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy