Zapytaj lekarza

7 4 2 , 5 5 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Brązowe plamienia podczas stosowania tabletek antykoncepcyjnych Diamilla

Witam, przyjmuje tabletki antykoncepcyjne Diamilla jest to moje pierwsze opakowanie tabletek. Zauważyłam wczoraj brązowe plamienia, dzisiaj już mam tyle krwi jakbym miała okres, niepokoje się. Jestem w połowie opakowania. W lipcu brałam Daylette i nie było takich objawów. Czy tabletki Diamilla są za słabe, dlatego występuje u mnie krwawienie? Czy może być to coś poważniejszego?
KOBIETA, 20 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Lek. Marta Gryszkiewicz
84 poziom zaufania

Proszę przeczytać dokładnie ulotkę dołączoną do leku. Podczas stosowania pierwszych opakowań może dochodzić do plamień i krwawień śródcyklicznych. W razie wątpliwości wskazana wizyta kontrolna u ginekologa.

Absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, doświadczenie zdobywała w kraju, jak i za granicą.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy