Zapytaj lekarza

7 4 0 , 1 4 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Przerwanie stosowania tabletek antykoncepcyjnych w połowie cyklu a termin wystąpienia miesiączki

Witam, 3ciego lipca dostała miesiączkę i zaczęłam brać tabletki antykoncepcyjne.Okres trwał do 8mego lipca, i przez 6 dni bralam jeszcze tabletki antykoncepcyjne, a później je odstawiłam i po trzech dniach po zaprzestaniu brania tabletek dostałam okres który trwał od 17stego do 21ego lipca. Kiedy teraz powinnam się spodziewać okresu? Cykl trwa około 22-23 dni.
KOBIETA, 21 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy