Zapytaj lekarza

7 4 0 , 9 0 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Przesunięcie okresu poprzez tabletki

Witam! Bardzo prosze o pomoc. Dokladniej 10 marca powinnam wziac ostatnia tabletke antykoncepcyjna (21 tab), po czym postatniowilam ze wezme jeszcze przez kolejan dwa dni po 1 tabletce... czyli razem wzielam 23 tab pod rzad. Kiedy mam zrobic przerwe? Czy mam dokonczyc to opakowanie ? czy przerwac? kiedy mam zaczac kolejne?
KOBIETA, 24 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Lek. Piotr Wajda Ginekolog, Krosno
87 poziom zaufania

Miesiączka wystąpi po odstawieniu tabletek ,więc w zależności od tego kiedy Pani chce miesiączkować odstawia Pani tabletki. Można wziąć całe opakowanie i wtedy zrobić przerwę.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy