Zapytaj lekarza

7 4 2 , 7 4 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Stosowanie Acne-derm po zakończeniu kuracji Izotekiem

Pytanie do dermatologa. Witam, czy można stosować preparat typu Acne-derm miesiąc po zakończeniu leczenia Izotekiem na skórę twarzy? Czy można stosować różne kosmetyki np. Krem SVR Clairial C 10 na przebarwienia, aby przyśpieszyć wyrównanie kolorytu skóry.
MĘŻCZYZNA, 30 LAT ponad rok temu

Kurzajki zagrożenia wycinania

Kurzajki to nieestetyczne zmiany na skórze. Aby się ich pozbyć, można je wyciąć. Jednak może to wiązać się z pewnymi zagrożeniami. Obejrzyj film i dowiedz się więcej na ten temat.

Aleksander Ropielewski
79 poziom zaufania

Sugerowałbym odczekać z rozpoczęciem kuracji acne dermem przed 1-2 miesiace oraz uzależńił decyzję odnośnie jego stosowania od oceny stanu skóry. Może Pani stosować inne kremy pielęgnująco-ochronne.

0
Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

tego typu zalecenia można określić po bezpośrednim badaniu pacjenta. Proszę udać się do lekarza dermatologa. Po badaniu będzie można określić odpowiednie postępowanie.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy