Zapytaj lekarza

7 4 0 , 2 8 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Stosowanie antybiotykoterapii a zażycie tabletki 72 h po

stosuje tabletki antykoncepcyjne od piatku lecz w sobote musialam zaczac przyjmowac antybiotyk, wiem ze obniza skutecznosc dlatego wspolzylam z prezerwatywa, ktora niestety pekla. po 2h od stosunku wzielam tabletkę PO. czy mam przerwac branie antybiotyku? czy ma on wplyw na tabletke po? bardzo prosze o odpowiedz pozdrawiam
KOBIETA, 23 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Witam,
w którym dniu stosowania antykoncepcji doszło do stosunku? Jeżeli w drugim dniu opakowania, to tabletka awaryjna została przyjęta dość pochopnie..

Antybiotyk może osłabić działanie antykoncepcji, ale również może spowodować silne dolegliwości z przewodu pokarmowego w połączeniu z ankykonc. awaryjną.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy