Zapytaj lekarza

1 , 0 3 5 , 3 9 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Stosowanie Azycyna a zmiany skórne

Od kilkunastu tygodni przyjmuję lek azycyna przepisany przez lekarza dermatologa,na mój okropny trądzik, po którym nie widze większej poprawy, a nawet czasami źle się po nim czuje. Znajoma mieszkająca w UK poleciła mi maść zawierającą vitamin b5-penthenol,vitamin C-Ascrobic Acid, glycyrrhiza Glabra, green tea extract,paeonia extract. Czy moge w jednym czasie przyjmować w/w antybiotyk i stosować tą maść na spłycenie blizn? PS. Wizytę mam dopiero pod koniec maja
KOBIETA, 25 LAT ponad rok temu

Trądzik - jak prawidłowo dbać o skórę?

Proszę wszystkie dodatkowe preparaty skonsultować z lekarzem prowadzącym. Jeśli po antybiotyku źle się Pani czuje to lekarz może go zmienić. Polecam również dołączyć do leczenia peelingi medyczne.

Certyfikowany lekarz medycyny estetycznej. Prowadzi Klinikę Medycyny Estetycznej.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Ważne tematy