Zapytaj lekarza

7 3 3 , 3 2 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Stosowanie Epiduo a zaczerwienienie twarzy

Problem z czerwoną twarzą po stosowaniu Epiduo, jakich kremów stosować aby poradzić sobie z czerwonym odcieniem twarzy, aby był taki jak na szyi?
MĘŻCZYZNA, 19 LAT ponad rok temu

Zdrowa skóra po 50

O skórę należy dbać w każdym wieku, nawet po 50. Obejrzyj film i dowiedz się, jak pielęgnować dojrzałą cerę. Na ten temat wypowiada się dr Beata Pawlik-Stopińska.

Proszę smarować twarz Cetaphil MD a dopiero po posmarowaniu nanieść ilość Epiduo wielkości groszku i jeśli obecne jest w tym momencie podrażnienie skóry widoczne jako zaczerwienienie, intensywne złuszczanie, zmniejszyć częstotliwość stosowania Epiduo do 1xna 2 dni, po czym można wrócić do stosowania 1x dziennie razem z Cetaphil MD. Twarz myć delikatnymi kosmetykami np. emulsją Cetaphil lub Physiogel.

0
dr Ewa Szmaj Kosmetolog, Katowice
54 poziom zaufania

Witam serdecznie,
podany produkt może wywołać miejscowe zaczerwienienie skóry, a nawet suchość. W związku z tym proponuję nawilżać i łagodzić te miejsca produktami odpowiednimi dla cery, np. Avene Cleanance HYDRA krem łagodzący lub La Roche Posay Effaclar H
Kojący krem nawilżający do skóry tłustej.

Pozdrawiam,
ES

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy