Zapytaj lekarza

7 4 2 , 7 1 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Stosowanie leków po chemioterapii i przy nadciśnieniu

Witam,W trakcie chemioterapii (rak piersi) wykryto u mnie nadciśnienie. Dostałam Vivace 2,5 mg (rano) oraz Bisocard 1,25 mg (wieczorem). Po pewnym czasie z powodu niskiego ciśnienia a wysokiego pulsu kardiolog nakazał odstawić Vivace i brać tylko Bisocard.Biorę bisocard rano 1,25 mg, puls mi się obniżył a ciśnienie dodatkowo strasznie spadło np. 80/45 (leżąc) jak wstanę z łóżka 87/50. Czuję się po nim coraz gorzej (problemy ze wzrokiem, swędzenie skóry) należy go odstawić? Może zamiast brać tylko vivace. Prosze o pomoc.
KOBIETA, 57 LAT ponad rok temu

Złośliwe nadciśnienie tętnicze

Proszę koniecznie skonsultować sprawę zarówno z kardiologiem , jak i z onkologiem! zż

Specjalista chirurgii onkologicznej i chirurgii ogólnej. Posiada doświadczenie w diagnozowaniu i wycinaniu zmian skórnych oraz leczeniu czerniaka. Doświadczenie zawodowe zdobywał w Klinice Nowotworów Tkanek Miękkich, Kości i Czerniaka Skóry w Centrum Onkologii w Warszawie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy