Zapytaj lekarza

1 , 0 3 5 , 6 0 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Stosowanie leku Marevan i szybki puls po wypiciu lampki wina

Witam! Prosze o odpowiedz, Nie mam juz migotania przedionkow serca, ale nadal biore Marevan ( Warfarin) , poniewaz mialam lekki wylew.Nie pije , ale ostatni wypilam kieliszek czerwonego wina. Mialam szybki puls i czulam, jak mocniej bije mi serce.Balam sie i wzielam pol tabletki na nadcisnienie.Nazajutrz wszystko ustapilo.Czy nigdy nie bede mogla wypic kieliszka wina?? Dlaczego mialam przyspieszony puls? Biore leki na nadcisnienie.Lekarz mowil , ze kieliszek wina nie zaszkodzi.Pozdrawiam Barbara
KOBIETA, 74 LAT ponad rok temu

Nadciśnienie - najczęstsze powikłania

Częstość zachorowania na nadciśnienie tętnicze wzrasta wraz z wiekiem. Przyczyną nadciśnienia u osób młodszych są zazwyczaj inne choroby, podczas gdy u starszych osób, nie jest tak łatwo uchwycić przyczynę. Prof. Dr hab. Zbigniew Gaciong informuje, jakie są najczęstsze przyczyny wystąpienia tej dolegliwości.

Jeśli Pani organizm tak reaguje na wino, to nie powinna go Pani pić. Osobom zdrowym ,,nie zaszkodzi" jednak osoby ze schorzeniami kardiologicznymi powinny uważać i obserwować reakcje organizmu na alkohol oraz inne używki (kawa, mocna herbata, czynne i bierne palenie).

Dietetyk należący do Polskiego Towarzystwa Dietetyki, Polskiego Towarzystwa Żywienia Pozajelitowego, Dojelitowego i Metabolizmu, Polskiego Stowarzyszenia Dietetyków oraz Polskiego Stowarzyszenia Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Ważne tematy