Zapytaj lekarza

7 3 6 , 6 1 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Stosowanie tabletek Microgynon a zaburzenia miesiączkowania

Witam, biorę tabletki microgynon,rozpoczęłam branie w 2 dniu okresu,ponieważ wypadł on w niedziele a tabletki mogłam wykupić dopiero w poniedziałek.Skończyłam 1 blister 15 marca,do teraz nie dostałam jeszcze okresu.Wiem no to nie jest dziwne, bo czas jeszcze jest, ale no po prostu się denerwuję. Zaznaczę, że dnia 15 marca odbyłam stosunek.
KOBIETA, 25 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Krwawienie z odstawienia tabletek może, ale nie musi się pojawić w przerwie.
Przy pierwszym opakowaniu nie ma gwarancji skuteczność, więc i ciąży nie mogę jednoznacznie wykluczyć (tabletki nie są 100% formą zabezpieczenia)

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy