Zapytaj lekarza

7 3 6 , 9 8 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Swędzenie narządów płciowych partnerów po stosunku

Witam. Od pewnego czasu mamy z mężem problem. Po każdym stosunku, czy to w prezerwatywie czy też bez mamy swędzenie narządów płciowych. Mnie po kilku dniach smarując Clotrimazolum przechodzi, a mężowi wyskakują na penisie krostki (czerwone plamki), ma swędzenie i tez po kilku dniach przechodzi. Zaczęło to być męczące i pomyślałam, że mąż uczulił się na lateks. Kupiłam prezerwatywy silikonowe, ale problem nie minął. Ja robiłam wymaz z pochwy i nic nie wyszło - bakterie naturalne.
KOBIETA, 34 LAT ponad rok temu

Trądzik różowaty

Trądzik to nie tylko nieestetyczne krostki, które pojawiają się w okresie dojrzewania. Może on przybrać inną postać. Obejrzyj filmik i dowiedz się więcej o trądziku różowatym.

Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam! Opisane objawy mogą być wynikiem nadwrażliwości na materiał prezerwatyw jak i wynikiem zakażenia. Sugeruję spróbować jeszcze innego materiału prezerwatyw.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy