Zapytaj lekarza

1 , 0 3 5 , 4 3 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Świąd skóry nasilający się jedzeniu

witam serdecznie, od dłuższego czas zmagam sie ze swiadem skóry ktorego nikrt nie umial zdiagnozować, po kliku latach pojawiły sie objawy trzustki dlatego świad nasila sie po jedzeniu prosze powiedzieć jak mozna ten swiad leczyc
KOBIETA, 37 LAT ponad rok temu

Leki biologiczne na łuszczycę

Łuszczyca to schorzenie skóry. Kiedy pojawiają się jej objawy, konieczne jest specjalistyczne leczenie. Więcej o lekach na łuszczycę można dowiedzieć się z filmu.

Witam. Jeśli uczucie świądu związane jest z niewydolnością zewnątrzwydzielniczą trzustki ulgę powinna pomóc substytucja odpowiednich enzymów trzustkowych.

Rezydentka w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Ważne tematy