Zapytaj lekarza

7 4 0 , 1 4 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Tabletki Lesine a bóle miesiączkowe i krwawienia

Witam. 4 grudnia 2013r. byłam pierwszy raz u ginekologa aby poskarżyć się na silne bóle podczas miesiączki oraz krwawienia po okresowe. Pani ginekolog, po zrobieniu tylko USG przepisała mi tabletki antykoncepcyjne "Lesine" na 3 miesiące. Wzięłam pierwsza tabletkę jak dostałam okres, ale od tego dnia miałam krwawienia ponad 21 dni, przerwałam leki, jeszcze nie byłam u ginekologa ale wybieram się, teraz okres spóźnia mi się 20 dni, czym to może być spowodowane? Proszę o odpowiedź, pozdrawiam.
KOBIETA, 20 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy