Zapytaj lekarza

1 , 0 3 5 , 2 8 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Tłuszczyk w okolicy wzgórka łonowego

witam, Mam pytanie w jakieś 2 miesiące schudło mi się trochę z oponki piwnej tzn z 84 kg na 80 kg ale tłuszczyk który się stracił poszedł mi na wzgórek (przytyło się wzgórkowi łonowemu)i w dodatku miedzy jądrami a udem w pachwinie pęka mi skóra robią się jakby odparzenia,zrobiłem badania moczu są ok,czy to możne jakiś stan zapalny(woda się zbiera czy coś) ,jest to niekomfortowe uczucie wolałem juz ten swój tłuszcz na brzuch, proszę poradę co dale z tym czy po prostu cza się przyzwyczajić
MĘŻCZYZNA, 38 LAT ponad rok temu

Leczenie trądziku różowatego

Trądzik objawia się nie tylko nieestetycznymi krostkami. Może również przybierać postać czerwonych plam. Obejrzyj film i dowiedz się więcej o trądziku różowatym.

Witam,

z pewnością nie powinien Pan pozostawić problemu i jak Pan to określił "przyzwyczajać się do tego". Proszę koniecznie udać się do dermatologa.

W razie dodatkowych pytań zachęcam do kontaktu:
tel. 506225670 lub joanna.wasiluk@o2.pl
Pozdrawiam
Mgr Joanna Wasiluk

Specjalista w zakresie dietetyki.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Ważne tematy