Zapytaj lekarza

7 4 0 , 4 4 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Wkładka antykoncepcyjna a przybranie na wadze

czy po załozeniu mwkladki typu mirena moge przytyc?w jaki sposob ona ma zapobiegać rozrostowi endometrium?
KOBIETA, 40 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Lek. Piotr Wajda Ginekolog, Krosno
87 poziom zaufania

Nie ma możliwości żeby założona mirena powodowała tycie. Tyje się z nadmiernego jedzenia. Hormon Mireny nie wchłania się do organizmu , działa tylko miejscowo. Blokuje receptory endometrium, które nie reaguje na hormony wydzielane przez jajnik. W ten sposób blokowany jest wzrost błony śluzowej macicy i miesiączki stają się skąpe i krótkie

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy