Zapytaj lekarza

7 4 2 , 2 3 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Wykrycie naczyniaka na wątrobie po leczeniu interferonem

jestem po rocznym leczeniu interferonem zrobiono mi badanie usg wyszło ze mam zmianę ogniskowa naczyniak na wątrobie 1,5 cm? co to znaczy ten znak zapytania czyli ze nie można stwierdzić tego na 100% może to być coś innego
KOBIETA, 29 LAT ponad rok temu

Wpływ leków na wątrobę

W USG nie można ewidentnie rozpoznać naczyniaka dlatego ten znak zapytania. Aby konkretnie odpowiedzieć czym jest ta zmian należałoby wykonać TK a najlepiej rezonans magnetyczny. Ale raczej nie ma powodu do obaw, bo zmiana jest bardzo mała i ma charakter łagodny (wystarczająca powinna być okresowa kontrola np. USG jamy brzusznej co około pół roku). Decyzję w tej sprawie powinien podjąć lekarz, który kierował na USG.

Specjalista chirurgii ogólnej.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy